Friday 20 January 2012

Family Vacation Day!


Dear friends...Long time tak kunjung blog aku haa..apa ceritak??heh..:P


Okay ini hari aku nak sharing sikit pasal annually family vacation aku kat PD with my beloved family and relative during mid-term break harituh.. Nak kata seronok ke idok memey la seronokkan.. Heh. Da la dapat cuti then dapat pergi bercuti lagi, wahhh memang terbaaiikkkk mat!!

Aku tak mau cerita detail sangat la macam karangan tak rasmi budak-budak sekolah kan.. Just nak overview sikit then korang tengok la gmbau-gambau hensem aku hahh!! Chop! gambau-gambau hensem ak punya saudara-mara la..Blom abih cakap korang da lekat setepek statement poyos kt dahi aku kan..chehh!!:P

The vacation take tour selama tiga hari dua malam dekat satu hotel ni.. Tak hengat la apa nama hotel dia..Abaikan..! So selama tiga hari kat sana, most of the time aku spend with swimming dkt pool la kan..Faverett! Then main bola sepak siap ade padang kott, main ping pong, gym pon ada..tapi malas..Orang bercuti nak maen gym apanya..Buat letih badan saje la pun kn..heh!

Okay waktu malam plak kteorang turun Dataran Teluk Kemang..Kat situ ade function Astro Fiesta,,sedang elok la tuh! Ade la retis-retis buat performance, acoustic sume macam Zahid AF, Akma AF and others la..walaupon event kecik tapi enjoy seyhh..Lawak from Salam and aku tak hengat sape nama bro tuh..Budak raja lawak tak silap..Kejap lagi aku preview gambau..Dyeorang punya idea superbb la..Tapi kerja nak membahan Aril je..Bukan aku! Aril tuh tukang bagi sourvenir kt penonton..ahahah!!

Pagi-pagi plak selalu jalan kt bitch je la..(beach) heh!..Aku nih bukanlah pencinta alam sangat tapi peaceful la..Syiok!Cari ketam, remis, main ombak-ombak rindu,,Keh2..

On the last day time nak balik aktiviti kemuncak paling syiok..Kumpul duit semata-mata nak maen benda alah ni tiap-tiap tahun.Maen go-kart!!Jyeahh!! 13 orang contestants sume saudara-mara aku.. Macam biasa tiap-tiap tahun selalu aku maen mesti no first,,Serius-serius tak tipu! Tp for this time I got second dok kerana berlanggar dengan contestant no last time aku tengah leading no satu..Punye la sakit hati kate tok..Kenapa la dia slow sangat tym tuh..Damn!


Ok malas nk lerett nanti korang boring,,Nah hamik tengok gambau..

Meet Faiz terencat!Ma classmate..pon juin skali..:)

Brader ni kelakar tak boley blah!Heheh!

ni la tmpat dimana kami beteduh..



seluar pantai yang jambu kn!jangan usha lebih!


basikal ni bkn basikal oku ok!

Juin Abg Anuar karoke..sape nak no tepon pm me!!



Dah! Internet da lembap malas nk upload gmbau..
Okay see u soon guys! hee

Tata :D



2 comments: